Voit aina seurata tilaustasi. Kun tilaus on vahvistettu, saat vahvistuksen sähköpostitse jossa tilausnumero ja kun tilaus on lähetetty saat seurantakoodin jonka avulla voit seurata kohdetta toimitusyritysten verkkosivujen kautta. Työskentelemme parhaiden toimitusyritysten kanssa jotka voivat tarjota sinulle tehokkain ja nopein toimituksen.
Huomaa että seurantakoodi saanti voi kestää hetken.
Tilaukset käsitellään heti, kun teet tilauksen, joten se ei ole mahdollista lisätä tai muuttaa kohteita. Suosittelemme, että teet uuden tilauksen niin voit lisätä haluamasi tuotteet.
Jos huomaat, että teit virheen ja tilasit väärän koon, värin tai tyylin, voit peruuttaa tilauksen, jos ilmoitat meille siitä 2 tunnin sisällä tilauksen tekemisestä.
Voit napsauttaa painiketta Peruuta sivulla Oma tilaus
Termi "Odotettaessa" tarkoittaa että tilauksesi luokitellaan johonkin meidän varastoihin, maksua tarkistetaan, toimitus dataa varmistellaan ja kaikki logistiikkaan rakaistaan.
Termi "Valmistelu" tarkoittaa että meidänn varasto valmistelee jokaisen tilaamasi vaatteen että se on oikein sijoitettu, tuotteet lasketaan, pakataan ja kuljetetaan. Tämä prosessi voi joskus kestää odotettua kauemmin, jos on tarvetta ottaa kohteita eri varastoista tilauksesi täyttämiseen. Kun prosessi on valmis tilaus lähetetään ja sinut päivitetään seurantakoodilla
*Jos et löydä tästä tietoa sähköpostissasi, tarkista spam / roskapostikansio
Termi "lähetetty osittain" tarkoittaa että olemme lähettäneet vain osan tilauksesta, pystyääksemme takaamaan nopeimman toimituksen. Tämä johtuu saatavuudesta ja tekijöistä. Siksi sinun tilaus toimitetaan eri pakkauksissa ja tämä aiheuttaa enemmän kuin yhden seurantanumeron. Postikuluja ei peritä erikseen .
Termi "peruutettu" tarkoittaa, että tilausta ei tapahdu, yleensä johtuu seuraavista tekijöistä:
1 # johtuen maksujen käsittely virheestä, tarkista käyttämääsi maksutapaa.
2 # Erät voinneet loppua varastosta, tässä tapauksessa hyvitämme kuponki koodilla, jonka voit vähentää milloin tahansa tulevista tilauksista.
* Jos et löydä tätä tietoa sähköpostistasi tarkista spam / roskapostikansioon.
Jos olet saanut tilauksestasi vaurioituneen tuotteen, sinulla on 15 päivää aikaa palauttaa se meille.
Voit tehdä palautuspyynnön verkossa My Order -sivulta.
Ole hyvä ja lähetä meille valokuva pakkauksen sisällä olevasta pakkauslomakkeesta ja selkeä kuva esineestä ja sen virheistä.
Jos sinulla on muita kysymyksiä, voit ottaa meihin yhteyttä osoitteeseen client@ntextil.com.
Vahvistus sähköpostit lähetetään automaattisesti järjestelmästämme. Jos et ole saanut sitä, tarkista roskaposti / roskapostikansiosta. Välttä uusien sähköpostejen joutumista junk / spam kansioon, merkitsemällä sähköpostit turvalliseksi lähettäjäksi tai lisää meidät osoitekirjaasi.
Kun tilauksesi on lähetetty: saat seurantakoodin jonka avulla voit seurata kohteita aina meidän toimittajan verkkosivuilla. Työskentelemme parhaiden toimitusyritysten kanssa jotka voivat tarjota sinulle tehokkain ja nopein palvelun.
Huomaa ett seurantakoodin aktivointi voi kestää hieman.
*Jos et löydä tätä tietoa sähköpostissasi tarkista spam / roskapostikansio.
Tässä toimitustiedot: